BLOG INI DISEDIAKAN UNTUK INFOMASI TERKINI KEPADA RAKAN-RAKAN PENDITA GCP

Wednesday, April 6, 2011

MENGAPA PERLU MENYERTAI RANGKAIAN PENDITA EMAS SEBAGAI DEALER GCP



Salam,

Alhamdulillah, Rangkaian Pendita Emas telah berkembang dengan aman tanpa gangguan mana-mana pihak dalam pelaburan emas fizikal terkini.

Tidak kira, syarikat mana yang menawarkan pelaburan emas fizikal, Pendita Emas tetap sertainya sebagai dealer. Dalam perniagaan kita memang ada kebebasan untuk memilih mana satu syarikat yang memberi pulangan yang menarik.

Public Gold

1. Pendita Emas merupakan mantan Master Dealer yang telah mempunyai pengalaman membuat seminar roadshow diseluruh negara dengan percuma. Kehadiran pelabur biasanya luar biasa. Rasanya ia menggugat Master Dealer lain agaknya.

Kerana sengaja mempromosikan iklan jualan emas pilihan Pendita Emas Tahun 2011 iaitu emas keluaran GCP di dalam blog milik Pendita Emas 999, serta merta nama PE telah dianggap sebagai Master Dealer yang melanggar syarat dan peraturan syarikat. Klik sini untuk melihat posting yang menyebabkan PE kena tindakan Public Gold.

2. Walau bagaimanapun urusan perniagaan Pendita Emas terkini mengenai Public Gold masih seperti sedia kala. Iaitu PE sentiasa membantu rakan-rakan baru yang mahu menyertai Public Gold sebagai dealer RM20,000.00 atau membuat pembelian runcit emas fizikal yang dihajati pada bila-bila masa. matlamatnya dapat juga membantu teman-teman dealer PE mendapat komisen dari pembelian emas yang baru.

3. Selain itu, Pendita Emas juga membuat pembelian dan jualan emas buyback tuan-puan mana-mana yang berkenaan mengikut harga win win iaitu lebih tinggi dari harga buy back.

4. Pengalaman Syarikat Pendita Emas sebelum ini ialah menjualkan emas fizikal yang memerlukan tunai dalam tempoh 5 minit kepada pelanggan baru. Alhamdulillah emas fizikal 20g X 8 pc telah dibeli dengan bayaran tunai serta merta.

5. Untuk menyertai Public gold di bawah rangkaian Pendita Emas sangat mudah:
a. Call 0193791864 dan kita buat perbincangan.
b. Anda membuat pilihan barangan emas fizikal yang diperlukan bernilai RM20K mengikut harga laman web Public Gold
c. Info produk emas fizikal, nama, no telefon, no akaun bank, alamat, no ic hantar kepada PE melalui sms ke 0193791864 untuk rangkaian Pendita Emas bantu anda mendaftarkan diri sebagai dealer.
d. Makluman selanjutnya akan diberitahu dalam perbincangan kita pada langkah pertama lagi.

Penafian : Walau bagaimanapun mendaftarkan dealer baru masih boleh Pendita Emas bantu.

Emas GCP

1. Pelaburan emas fizikal melalui syarikat GCP sangat menguntungkan.

a. Hanya perlu menyediakan RM600 (Tanpa toolkit GCP) atau RM1000 (ada toolkit GCP) sebagai pendaftaran seumur hidup. (bayaran boleh dipilih)

b. Sebagai dealer kita dapat membeli emas fizikal dalam bentuk rantai tangan 999, jongkong emas 999 atau dinar 999 dengan harga terendah 8% dengan anggaran harga pengurangan sebanyak RM12 hingga RM13 bagi setiap gram.

c. Jika kita menaja dan rakan tajaan membeli setiap gram emas, kita akan mendapat RM100 sebagai bonus tajaan (sekali sahaja) dan RM1.00 bagi setiap gram yang dibeli oleh rakan kita.

d. Bagi yang kekurangan budget, anda boleh buat pilihan cara pembelian iaitu belian terus secara tunai atau buat pembelian secara bayaran 30% - 70%. Dalam kaedah 30-70 segala urusan mengikut amalan perniagaan yang dibenarkan dalam Islam. Tiada kaitan dengan isu anda berhutang emas dengan syarikat GCP.

e. Selain itu, tuan-puan juga mendapat bimbingan percuma mengenai urusan pelaburan emas dari semasa ke semasa.

Jika tuan-puan berminat call Pendita Emas 0193791864 untuk mendapatkan penerangan yang selengkapnya.

Seterusnya layari laman web GCP klik sini

Seterusnya mendaftarkan diri di bawah Rangkaian Pendita Emas dengan tekan register diperkenalkan atas nama akaun Yatiman Bin Kamsidin dan ID :AD1243 atau klik sini

Selesai mendaftar secara online buat bayaran samada RM600 atau RM1000 ke akaun GCP Maybank : 505103003954.

Butiran bayaran mengikut nama, jumlah, tarikh dan masa ke emel sale@gcp.com.my atau mesej kepada 0193791864 untuk mendapatkan pengesahan segera dari admin.

Tugasan selanjutnya sila majukan salinan alamat, ic dan gambar ke Email: admin@gcp.com.my

PENYERTAAN TERBUKA KEPADA SEMUA PELABUR EMAS BARU ATAU LAMA DALAM KALANGAN PELABUR EMAS PUBLIC GOLD

No comments:

Post a Comment